برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

تامبلر منحصر به فرد گوشتی

3 سال قبل ، خراسان رضوی
  • قیمت: ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • استان: خراسان رضوی
  • شهر: داخل شهر مشهد
  • خیابان: وکیل آباد

این دستگاه بوی بد ماهی و میگو (زهم ماهی) و حتی مرغ رو گرفته در هنگام سرخ کردن به هیچ عنوان بو نمیده و باعث میشود بافت گوشت باز شود که خوش طعم تر شود که میتوانید به محصول قبل وارد کردن به دستگاه طعم هم بدهید که به خاطر فرایندی که در خلا انجام میدهد استخوان محصول طعم میگیرد.

یک مزیت دیگر دستگاه این هستش، محصول رو که با دمای محیط وارد دستگاه میشود در مدت زمان ٣ الی ٦ دقیقه فرآیند بو گیری رو انجام میده دما رو بین ٠ درجه تا -٥ درجه تحویل میدهد که هیچ دستگاهی در این مدت زمان نمیتواند این کار را انجام دهد.
یک مزیت دیگر دستگاه هم این هستش که اگر ١٠٠٠ کیلو ورودی میدین خروجی دستگاه حداقل ١٠٥٠ گیلو میباشد یعنی ٥%(حدودا) اضافه میگیرد و برای طعمدار کردن هم میتوانید قبل وارد کردن محصول طعم دهنده دلخواه رو با اسپره روی محصول پاشید و در غیر اینصورت محصول بدون طعم خواهد بود با همون مزه اصلی خود ماهی.

این دستگاه ١٠٠٠ لیتری با یونیت ٥ اسب بیتزر.
دستگاه مشهد و کاملا نو بدون کار میباشد چون من خودم میخواستم خط تولیدی رو راه بندارم ولی متاسفانه با مشکلات مالی مواجه شدم قصد فروش این رو دارم و الان هم کاملا آماده برای شروع کار است.

بدون برچسب

273 بازدید کل ، 1 امروز

  

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر