برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

تولید کننده دستگاه رنگ پودری

2 سال قبل ، تهران
  • قیمت: ۰ تومان
  • استان: تهران
  • شهر: شهرک صنعتی چهاردانگه
  • خیابان: خیابان17پلاک94

تهیه و تامین دستگاه پاشش و دستگاه بازیافت رنگ پودری

برخی از تجهیزات خط رنگ پودری که توسط تکنوتجهیز تهیه و تامین می شود:

سیستم بازیافت خط رنگ پودری یا مونوسایکلون
سیستمهای مونوسایکلون به شیوهای طراحی و تولید شدهاند که فنهای آن در مجاورت ذرات رنگ قرار نگیرد و عملیات فیلتراسیون با راندمان و عملکرد فوق العادهای انجام شود.
استفاده از فیلتراسیون استوانهای امکان قرارگرفتن مواد در کنار ذرات را کاهش میدهد.
مونوسایکلونها به عنوان سیستمهای بازیافتی قوی شناخته شده اند و در بخشهایی کاربرد دارند که سیستم پاشش رنگ از دو عدد بیشتر باشد. زیرا در این ساختار حجم رنگ افزایش پیدا کرده و مصرف رنگ بالا میرود.
ویژگی دیگر دستگاههای مونوسایکلون، قابلیت تمیز کردن فیلترها بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک است. این ویژگی باعث شده تا ارزش مونوسایکلونها روز به روز افزایش پیدا کند.
استفاده از این سیستم میتواند به صرفه جویی در مصرف رنگ کمک بسیار زیادی کند.

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک
دستگاه رنگ پاش پودری دیجیتال الکترواستاتیک دارای فرکانس 40 KHZ و ولتاژ خروجی 100 KV می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه باعث شده تا دستگاه رنگ پاش پودری ایرس در بالاترین سطح نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار قرار گیرد و به دلیل داشتن قدرت چسبندگی بسیار بالا تا حد زیادی در مصرف رنگ صرفه جویی کرده و هزینه های موجود را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد که این امر سبب شده تا در میان مشتریان از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
در ساخت و طراحی تک تک قطعات این دستگاه ها از بهترین و مرغوب ترین اجناس استفاده شده است تا بیشترین طول عمر و کارایی را برای مالک دستگاه به ارمغان داشته باشد. خدمات نصب و راه اندازی به همراه تعمیرات و نگه داری انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر