برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

تولید کننده سینی کابل برق گالوانیزه سرد و گرم

1 ماه قبل ، تهران
  • قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • استان: تهران
  • شهر: داخل شهر تهران - مرکز
  • خیابان: لاله زار جنوبی کوچه باربد پاساژ سرای لاله زار ضلع غربی پ 28
  • وب سایت: https://navasan.ir

فروشگاه سینی کابل نوسان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل انواع سینی کابل، نردبان کابل، وال پست منقطع، تراکینگ فلزی، سی چنل، انواع لوله های فولادی برق، انوع لوله فلکسی روکشدار با کلیه اتصالات و تجهیزات مربوطه دارای سوابق درخشانی در این صنعت می باشد.

مجموعه سینی کابل نوسان تولید کننده سینی کابل و نردبان کابل با استفاده از دستگاه های پیشرفته اتوماتیک CNC و با کادری مجرب آماده انجام انواع سفارشات شما می باشد.

این مجموعه قادر به تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل و تراکینگ فلزی در طول 2 الی 3 متری به صورت گالوانیزه سرد و گرم در ابعاد و ضخامت های مختلف از 0.5 الی 2 میلی متر می باشد.
سینی کابل برق گالوانیزه یا cable tray در صنعت برق برای پشتیبانی از کابل های الکتریکی عایق شده برای توزیع برق , کنترل و ارتباطات استفاده می شود . اکثر پروژه های تجاری و صنعتی از سینی کابل به عنوان جایگزین لوله فولادی برق گالوانیزه استفاده می کنند .

زیرا سینی های کابل با استحکام بالا از کابل ها در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند و باعث فرم دهی و یکسان سازی کابل کشی می شوند و همچنین باعث می شوند که , سیم و کابل ها به صورت ایمن و منظم کشیده شوند و در نتیجه به گسترش , پایداری و بازسازی خطوط انتقال کابل کمک می کنند . امروزه استفاده از آن ها امری بسیار مهم و ضروری می باشد .
سینی کابل برق صنعتی به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز استفاده می شود و یک راه حل مقرون به صرفه می باشد. سینی های کابل گالوانیزه, به دلیل طراحی کاربر پسند با فراهم کردن یک سطح یکنواخت و مقاوم, سیم کشی به صورت ایمن تر و مرتب تر را تسهیل می کنند.سینی‌های کابل گالوانیزه، به دلیل طراحی کاربر پسند با فراهم کردن یک سطح یکنواخت و مقاوم، سیم‌کشی به‌صورت ایمن‌تر و مرتب‌تر را تسهیل می‌کنند.

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر