برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

دستگاه بازبینی مشخصات سلول خورشیدی

5 سال قبل ، تهران
  • قیمت: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • استان: تهران
  • شهر: داخل شهر تهران - شمال
  • خیابان: شریعتی

دستگاه چند کاره ,جهت دستگاه چند کاره ,جهت بازبینی مشخصات I-V ماژول ها و رشته های سلول خورشیدی :
I-V 400 , راهکاری ایده آل جهت نگهداری و تعمیرات زمان بندی شده و متداول سیستم های خورشیدی می باشد. با I-V 400 یافتن نقص ها و مشکلات احتمالی در سیستم ها بطور سریع, عینی و موثری انجام می پذیرد.همچنین, امکان اندازه گیری مشخصه I-V میدان الکتریکی را برای یک ماژول و یا رشته ماژول ها و به علاوه مشخصه ی I-V تجهیز تست شده و مقدار دما و تابش رویداد را ایجاد می نماید.
سپس داده های حاصل از اندازه گیری جهت برآیند مشخصه ی I-V, به منظور انجام مقایسه اطلاعات اسمی حاصل از سازنده ی ماژول در شرایط استاندارد آزمایش پردازش میشوند, و در نتیجه رابطه ی بین مشخصات اسمی سازنده و ماژول یا رشته های تست شده فورا” مشخص می گردد.
به دلیل دشواری دسترسی به کابل های خروجی ماژول در حالت نصب سلول خورشیدی در پشت بام ,
I-V 400 با ایجاد تسهیل اندازه گیری پارامترهای محیطی دما و تابش از طریق دستگاه کنترل از راه دور اختیاری (solar-02),امکان اندازه گیری مشخصه I-V را بسیار ساده می نماید.
جریان و ولتاژ خروجی ماژول یا رشته ماژول ها با روش 4 ترمینال اندازه گیری می شود, به علاوه امکان افزاینده ی کابل بدون نیاز به مقاومت جبرانی نیز وجود دارد, که در نتیجه دقت و صحت دائمی اندازه گیری را به همراه دارد.
I-V 400 با مدیریت پایگاه داده ی ماژول های سلول خورشیدی, امکان به روز کردن آنرا از طریق نرم افزار مدیریت و بر روی خود دستگاه بوسیله ی حافظه ی داخلیش ایجاد می کند.
به علاوه دستگاه با اندازه گیری مشخصه I-V و مشخصات برون یابی شده در شرایط استاندارد آزمایش و مقایسه مقادیر بدست آمده و مقادیر اظهارشده ی سازنده, نتایج آزمایش را از طریق نمایش OK یا NO مشخص کرده و بدین ترتیب بطور سریع و اتوماتیک و بدون انجام هیچ محاسبه و عملیات پیچیده ای توسط کاربر, مقایسه را انجام می دهد.

بدون برچسب

542 بازدید کل ، 1 امروز

  

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر