برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

دستگاه CNC برش پلاسما RADO SMART

3 سال قبل ، البرز
  • قیمت: تماس بگیرید
  • استان: البرز
  • خیابان: ورزشگاه
  • وب سایت: http://radoxgroup.com/

RADOX PLASMA CNC CUTTING MACHINE SMART 300 KJELLBERG (GERMANY)

RADOX با ارائه آخرین دستاورد های بین المللی مهندسی , در ضمینه ساخت تجهیزات برش CNC پس از طی سال ها بررسی و تجربه , مدل اخیر برش CNC پلاسمای خود با عنوان RADO SMART را به صنعت معرفی نمود که در ذیل شرح قابلیت های بی نظیر این محصولات تشریح شده است

CNC های RADO SMART تحت نظارت شرکت آلمانی KJELLBERG در ایران تولید شده و با توجه به قابلیت ها و دقت های بالای این نوع CNC قابلیت نصب و سازگاری با انواع یونیتهای پلاسمای بین المللی را دارا می باشد.
کنترلرهای استفاده شده در RADO SMART از جمله آخرین دستاوردهای RADOX بوده و از مزایای این مدل می توان به استفاده بسیار آسان برای اپراتور دستگاه اشاره کرد که با آموزش ساده ای می توان نحوه کار با آن را آموزش داد.
در ارتباط با یونیت پلاسمای استفاده شده در RADO SMARTمی توان گفت سری SMART300از محصولات شرکت KJELLBERG انقلابی از نظر کیفی در صنعت برش پلاسما ایجاد نموده که امکان برش تا 80mm را با کیفیت بسیار بالا میسر نموده است. این مدل از نوع LIKE LASER بوده و قابلیت برش زیر آب را نیز دارا می باشد.

      

465 بازدید کل ، 1 امروز

  

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر