برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

سانتریفیوژ دیجیتال سرعت بالا یخچال دار مدل: HS 18500 R

4 سال قبل ، اصفهان
  • قیمت: ۳۸,۳۵۰,۰۰۰ تومان
  • استان: اصفهان
  • خیابان: رازی
  • وب سایت: http://www.fartest.ir

دستگاه سانتریفیوژ پر سرعت یخچال دار مدل (High Speed Centrifuge – HS 18500 R) از نظر قدرت نیروی سانتریفیوژ (RCF=23800 g)، سرعت دوران (RPM 18500) و توان سرمایش ((Min Temp -20 C در میان دستگاه های تولید شده در ایران منحصر بفرد است. این دستگاه به منظور جداسازی ترکیبات مختلف نمونه ها در آزمایشات مختلف بالینی، خون، شیمی، مهندسی، تحقیقاتی، مولکولی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه سانتریفیوژ مدل HS 18500 R براساس جدید ترین فناوری های روز دنیا و اصول مهندسی طراحی و ساخته شده است که از آن جمله می توان به استفاده از موتور Brushless AC (بدون ذغال) و تکنولوژی اینورتر اشاره نمود. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم شناساگر روتور می باشد که کارکرد این دستگاه را برای روتورهای مختلف با کاربردهای متنوع از میکروتیوب 0.5cc، 2cc تا لوله آزمایش 15cc و فالکون 50cc فراهم نموده است.
در سیستم سرمایش این دستگاه از کمپرسور راندمان بالا با گاز غیرفرئون استفاده شده است و با توجه به عایقکاری مناسب دستگاه، توان سرمایشی منحصر به فردی تا دمای 20- درجه سانتیگراد ایجاد شده است .
از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به سیستم کنترلر دیجیتال سرعت، زمان و شتاب حرکت، قابلیت تعریف برنامه، سیستم های بالانس، ترمز الکتریکی و … اشاره نمود. حداکثر سرعت دورانی این دستگاه 18500 دور بر دقیقه و حداکثر بارگذاری نمونه برای این دستگاه 6 لوله فالکون50 cc می باشد.

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر