برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

سخت ابزار آریا

5 سال قبل ، تهران
  • قیمت: تماس بگیرید
  • استان: تهران
  • شهر: داخل شهر تهران - مرکز
  • خیابان: امام خمینی جنب ترمینال فیاض بخش پاساژباستان طبقه اول پلاک 111
  • وب سایت: http://www.ariatools.ir

فروشگاه سخت ابزارآریا ، بستری مناسب برای مشاوره و خرید ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات تخصصی NC-CNC و کسب مهارت فنی شدن. سخت ابزارآریا ، امکان خرید راحت و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات تخصصی NC-CNC را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید. همراهان سخت ابزارآریا می توانند انواع ابزارهای تراشکاری مانند : اینسرت ، تیغچه تراش ، فرزانگشتی و …، ابزارهای اندازه گیری مانند : کولیس ، میکرومتر ، ساعت اندیکاتور ، فیلر و …، ابزارهای قالبسازی مانند : فنرهای قالبسازی ، سنبه های برش ، سنبه های پران ، سنبه نیتراته ، پین تثبیت و … را خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند. برند های معروف و معتبری چون سندویک ، گورینگ ، سکو ، اینسایز ، دانداریا و … در فروشگاه سخت ابزارآریا در دسترس شما قرار گرفته است تا به خواسته خودتان در محصول مورد نظر دست بیابید . فروشگاه سخت ابزارآریا به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
فروشگاه سخت ابزارآریا نماینده انحصاری تجهیزات دستگاههای تراش فرز NC-CNC برندPORTEKوهمچنین نماینده انحصاری ابزارهای اندازه گیری با برندGRANDمی باشد

بدون برچسب

975 بازدید کل ، 1 امروز

  

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر