برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

کوره پخت رنگ تفلون

2 سال قبل ، تهران
  • قیمت: ۰ تومان
  • استان: تهران
  • شهر: شهرک صنعتی چهاردانگه
  • خیابان: خیابان 17کاوه پلاک94

طراحی و ساخت کوره باکس پخت تفلون با نصب و راه اندازی

– طراحی و تولید کوره باکس پخت تفلون به همراه خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازی ، تامین تجهیزات اجرای پروژه توسط گروه صنعتی تکنو تجهیز انجام می شود.
– کوره های پخت تفلون در تولید ظروف کاربرد دارد و بیشترین خریداران آن ها تولید کنندگان ظروف هستند.

– مکانیزم عملکرد کوره باکس پخت تفلون (Teflon Baking Furnace) به این صورت است که با استفاده از کالسکه یا گاری که در آن نصب می شود، قطعات به قصد پخت تفلون به داخل کوره باکس پخت تفلون وارد شده تا پروسه پخت تکمیل شود.

– انواع کوره های پخت تفلون که توسط مجموعه تکنو تجهیز به فروش می رسند شامل دو نوع کوره های گازوئیلی و کوره های گازی می شود.

– طراحی و طرز کار دستگاه های پخت تفلون به دلیل وجود حرارت حساس بوده و باید مطابق استاندارد طراحی شود. به همین دلیل در کوره های تولید شده در انتهای تونل پخت آن ها حدود ۲ تا ۴ متر فضای بخش سرد می باشد، در نتیجه بعد از اتمام فرآیند پخت ، کوره ها درون این فضای سرد قرار گرفته تا سرد شوند و با جا به جایی آسیبی وارد نشود.

– در نظر داشته باشید که زمان مورد نیاز برای پخت انواع تفلون ها متغیر است و نمی توان زمان مشخصی برای آن ها تعیین نمود. به همین منظور مدت زمان لازم را توسط تایمرهوشمند کوره پخت تفلون انتخاب می نمایید و پس از سر رسیدن به زمان تعریف شده و تمام شدن فرآیند پخت، دستگاه با یک آژیر هشدار به اپراتور کوره اعلام می کند که کار پخت تمام است و سپس از طریق کالسکه قطعات خارج می شوند.

– تمامی محصولات پخت تفلون تولید شده توسط تکنو دارای گارانتی هستند.

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر