برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

خدمات سیستم‌های برق اضطراری، ژنراتور، پنل‌های خورشیدی

3 ماه قبل ، تهران
  • قیمت: تماس بگیرید
  • استان: تهران
  • شهر: داخل شهر تهران - شمال
  • خیابان: آدرس: تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹
  • وب سایت: https://bornabonyan.ir

سیستم برق اضطراری ساختمان نوعی سیستم برق پشتیبان است که زمان هایی که سیستم برق معمولی از کار می افتد، برای تامین انرژی برق استفاده می شود. تجهیزات این سیستم شامل سیستم برق اضطراری UPS، سلول های خورشیدی، باتری، پنل خورشیدی خانگی و … می شود. موارد کاربرد سیستم های برق اضطراری متنوع است و از این سیستم در طیف گسترده ای از مراکز مثل خانه های مسکونی، بیمارستان ها، دوربین های مداربسته، آزمایشگاه های علمی، مراکز داده یا دیتاسنترها و … استفاده می شود.
سیستم برق اضطراری منبع مستقلی برای انرژی الکتریکی است که در زمان های بحرانی و قطعی جریان برق متناوب شهری، برق مورد نیاز سیستم های الکتریکی را تامین می کند. این سیستم ها برای جلوگیری از آسیب های جانی و مالی ناشی از قطعی جریان برق استفاده می شوند.

انواع سیستم برق اضطراری
از انواع سیستم برق اضطراری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سیستم برق اضطراری UPS
یکی دیگر از منابع تامین سیستم برقی اضطراری دوربین مداربسته و ساختمان ها، UPS است که دارای تعدادی باطری است و می تواند با توجه به ظرفیتش از چند دقیقه تا یک ساعت، دستگاه ها را روشن نگه دارد.
• سیستم ژنراتور برق:
سیستم ژنراتور برق وسیله ای است که وظیفه آن تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است. در صورتی که جریان برق قطع شود، ژنراتور، برق سیستم های الکتریکی را تامین می کند.
• پنل خورشیدی
پنل خورشیدی صنعتی ابزاری برای تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریسیته است. این دستگاه می تواند انرژی دریافت شده در طول روز را در خود ذخیره کند و در طول روز به مدت چند ساعت از برق یک مکان پشتیبانی کند.
• ژنراتور بادی
ژنراتور بادی دستگاهی برای تبدیل انرژی جنبشی باد به انرژی الکتریکی است. از ژنراتورهای کوچک جهت شارژ باتری برای تامین برق چراغ های راهنمایی رانندگی و … مورد استفاده قرار می گیرند و از ژنراتورهای بادی بزرگ تر به عنوان سیستم برق اضطراری پشتیبان در کنار برق شهری استفاده می شود.

تامین برق اضطراری با پنل خورشیدی

همانطور که می دانید استفاده از انرژی پشتیبان مثل سیستم ژنراتور برق، پنل های خورشیدی و … موجب می شود تا مشکلات ناشی از قطعی برق شهر رفع شود. زمان قطعی جریان برق، این سیستم ها مثل یک پشتیبان عمل کرده و برق اماکن و دستگاه ها را تامین می کنند. برق خورشیدی از لحاظ ساختار بسیار شبیه به سیستم برق اضطراری UPS است. پنل خورشیدی می تواند برق اضطراری را به صورت مستقل یا پشتیبان UPS، تامین کند. در حالت مستقل، برق خورشیدی با انعطاف پذیری بالایی برق اضطراری را تامین می کند و در حالت پشتیبان UPS، برق خورشیدی به صورت پشتیبان به آن اضافه می شود و در زمانی که قطعی برق اتفاق بیفتد، پنل خورشیدی صنعتی می تواند باتری UPS را شارژ کند. پنل خورشیدی می تواند بدون باتری نیز کار کند که در این حالت طول عمر آن به طور چشمگیری افزایش می یابد و نیازی به هزینه بالا برای خرید و تعویض باتری نمی باشد.
شرکت پیشگامان برنابنیان
نشانی وب: https://bornabonyan.ir
ایمیل: info@bornabonyan.com
آدرس: تــهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی ، خیابان مخبری ، پلاک ۲۲ واحد ۱۹
تلفن : 02144441008
پشتیبانی : 09301192540

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر