برقو سایت خرید و فروش بدون واسطه کالا صنعتی و املاک صنعتی

مبل ریلکسی لیزی بوی تنبل ترین مبل راحتی دنیا!!

5 ماه قبل ، تهران
  • قیمت: تماس بگیرید
  • استان: تهران
  • خیابان: بازار مبل دلاوران خ هنگام بعد از سی متری اول مبل ریلکسی
  • وب سایت: http://Www.moblrelaxi.ir

مبل ریلکسی لیزی بوی از سال ۱۳۷۹ اقدام به واردات و تولید انواع مبل ریلکسی و اولین آپشنهای الکترونیکی قابل نصب در مبلمان ریلکسی از جمله گرمکن ،سردکن و ماساژور را نموده است .این بازرگانی همواره تلاش در بهبود کیفیت و خدمات محصولات مبل ریلکسی و احترام مشتری را سر لوحه کار خود قرار داده است.

واما مبل ریلکسی یا ریکلاینر چیست؟

مبل ریلکسی یا ریکلاینر دارای تکیه گاه ،نشیمنگاه و زیر پایی با قابلیت تنظیم میباشد که به وسیله اهرم دستی در کنار آن و یا به صورت برقی قابل تنظیم و ریلکس شدن را دارد .

آشنایی با انواع مبل ریلکسی:(Differerent Types OF Recliner Sofa)

مبل ریلکسی ثابت دستی(Manual Wall_Hugger Recliner Sofa): این مدل مبل ریلکسی ساده ترین حالت ممکن میباشد و با اهرم آزاد کننده کنار دسته آن مبل به حالت ریلکس تبدیل میشود .

مبل ریلکسی راک و گردان دستی(Rocker and Swivel Recliner Sofa):این مدل مبل ریلکسی به صورت دستی با اهرم آزاد کننده کنار دسته آن، مبل به حالت ریلکس تبدیل میشود .و به صورت ۳۶۰ درجه چرخش و حالت گهواره ای یا ننو را دارد.

مبل ریلکسی برقی ثابت (power Recliner Sofa):این مدل مبل ریلکسی به وسیله ریموت کنترل وموتوری قوی مبل را به حالت باز شو و یا ریلکس تبدیل میکند.

مبل ریلکسی برقی راک و گردان(Power SwivelRocker Recliner Sofa):این مدل مبل ریلکسی به صورت برقی با کنترل و موتوری قوی،مبل را به حالت ریلکس تبدیل میکند.و به صورت ۳۶۰ درجه چرخش و حالت گهواره ای یا ننو را دارد.

مبل ریلکسی برقی سالمندان(Lift chairRecliner):این مدل مبل ریلکسی به وسیله ریموت کنترل وموتوری قوی مبل را به حالت باز شو و یا ریلکس تبدیل میکند. طراحی این مبل به گونه ای است که علاوه بر حالت ریلکس شدن،قسمت نشیمن آن به حالت ایسآید تاده درمی تا افراد کم توان،سالمند یا واکری بدون نیاز به کمک دیگران بر روی مبل نشست و برخواست نمایند.

پیام پلیس فتا :

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام برقو :

برقو هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه

ارسال نظر

ارسال ایمیل به آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر